facebook image

מה נחשב להרעת תנאים בעבודה?

הבוס דורש ממך להגיע יותר ימים בשבוע? הורדת בדרגה מבחינת שכר, מעמד או שניהם? לא ברור לך מה מקובל ומה נחשב להרעת תנאים בעבודה? כדאי לך להתייעץ בהקדם עם עו"ד דיני עבודה המתמחה בתחום זכויות העובד.

אורנה שמריהו – עו"ד ונוטריון היא בעלת ניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום משפט העבודה בישראל, במגזר הציבורי והפרטי כאחד, וכן חשבת שכר בכירה. את ניסיונה העשיר רכשה כמזכירת איגוד מקצועי בהסתדרות הפקידים במרחב תל אביב יפו וכן בהתמחות בת שנה וחצי במחלקת דיני העבודה של משרד עורכי דין מוביל.

עו"ד שמריהו היא בדיוק אשת המקצוע שכדאי לך להתייעץ איתה כדי להבין האם זכויותיך הופרו, למה אתה זכאי במקום העבודה והאם אתה סובל מהרעת תנאים שניתן לנקוט בצעדים משפטיים לגביה.

במאמר זה נסביר בדיוק מה כדאי לך לדעת בכל הנוגע לתחום זכויות העובד – ובעיקר, למי כדאי לך לפנות על מנת לוודא שתקבל את הייצוג המקצועי, האיכותי, האפקטיבי והאמין ביותר הקיים כיום בתחום דיני העבודה בישראל.

מה נחשב להרעת תנאים בעבודה

אורנה שמריהו – עו"ד דיני עבודה

לעתים נתקשה להיות בטוחים האם זכויותינו כעובדים הופרו, או שמעסיקנו נוהג באופן שאולי הינו למורת רוחנו, אך שהוא זכאי לנהוג בו מבחינת החוק. עובד מן היישוב אינו בקיא בדרך כלל בזכויותיו במידה שתאפשר לו לזהות מבעוד מועד הפרה של זכויות העובד שלו ולעמוד על כך שיקבל את התנאים, השכר והיחס המגיעים לו על פי חוק. 

בדיוק משום כך חשוב שלא נוותר על התייעצות עם עו"ד דיני עבודה עם ניסיון עשיר בתחום ורקורד מוכח של הצלחה, מקצועיות ואמינות. זו בדיוק הדרך שבה נוכל לדעת מהן זכויותינו ולקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר שיוכל להבטיח שנמצה את אותן זכויות – ונקבל את מה שמגיע לנו.

בכל הנוגע לזכויותיכם כעובדים – אין שום סיבה בעולם שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

עו"ד אורנה שמריהו היא אחת מעורכות הדין המנוסות בתחום של דיני עבודה ובמתן ייעוץ משפטי למעסיקים ועובדים. למעלה מעשור עו"ד שמריהו עומדת בראש משרד עורכי דין עצמאי, המתמחה במתן מענה מסור, אדיב ומקצועי לעובדים ולמעסיקים כאחד. לצד זאת, היא מייעצת באופן שוטף לחברות וארגונים בסקטור הפרטי והציבורי וחברה בוועדה לדיני עבודה בלשכת עורכי הדין בישראל.

מדוע בעצם חשוב כל כך שתתייעצו עם עורכת דין לדיני עבודה מהמובילות בתחומה?

זכויות העובד – זה הזמן לקבל את המגיע לכם

רק התייעצות עם עו"ד דיני עבודה בעלת רקע עשיר של מומחיות בתחום וניסיון רב שנים במתן ייעוץ משפטי למעסיקים ולעובדים, תוכל להבטיח שתקבלו את מרב זכויותיכם ולא תסבלו מהרעת תנאים במקום העבודה או מפגיעה אחרת בזכויותיכם מבלי שתהיו ערים לכך.

כעורכת דין מנוסה ובעלת רקורד עשיר של הצלחה בתחום, עו"ד שמריהו מאמינה שכל עובד זכאי להגנה על זכויותיו ומחויבת להעניק לעובדים ולמעסיקים המעוניינים שהיא תייצג אותם את הייצוג המקצועי הטוב, המסור, האיכותי והאמין ביותר.

זה הזמן לדאוג לעתיד שלכם – כי בכל הקשור להגנה על זכויות העובד שלכם, מגיע לכם רק הטוב ביותר.

אז למה אתם מחכים?

"עורך הדין תמיד עומד לצידך", אמר הסופר סטיבן קינג. פנו עוד היום למשרד עורכי הדין של עו"ד אורנה שמריהו ונשמח לעמוד לצידכם לאורך כל הדרך – ולוודא שתקבלו את מרב הזכויות המגיעות לכם.

היכנסו לאתר האינטרנט שלנו והשאירו את פרטיכם, ונשמח לחזור אליכם, או לחלופין התקשרו אלינו לטלפון: 09-7796900. הזכויות שלכם – הן השליחות שלנו.

5 / 5. 39

שיתוף:
דילוג לתוכן