facebook image

הגשת תביעה לבית הדין לעבודה

את מרגישה שזכויותייך כעובדת הופרו ושאת סובלת מיחס מחפיר, אך לא בטוחה האם יש לך 'קייס' לתביעה לבית הדין לעבודה? לתחושתך אתה סובל מהרעת תנאים משמעותית במקום העבודה, אבל לא בטוח? אתם זקוקים לעו"ד דיני עבודה המתמחה בתחום זכויות העובד.

פגיעה בזכויות עובדים עשויה ללבוש מגוון רחב של צורות. רק משרד עורכי דין המתמחה בתחום משפט העבודה יוכל להבטיח מיצוי מלא של זכויותיכם – או במלים אחרות לדאוג לכך שתקבלו את כל מה שמגיע לכם.

עו"ד דיני עבודה אורנה שמריהו היא אחת מעורכות הדין המובילות בישראל בתחום של דיני עבודה ובמתן ייעוץ משפטי לעובדים ומעסיקים. עם רקורד מוכח של הצלחה וניסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום, במגזר הפרטי והציבורי כאחד, עו"ד שמריהו היא מי שאתם רוצים שיהיה לצידכם בבואכם להחליט האם להגיש תביעה לבית הדין לעבודה – וייתן לכם את הייעוץ המשפטי שיאפשר לכם להכריע בסוגייה ואם החלטתם לתבוע, גם לנצח – ובגדול.

הגשת תביעה לבית הדין לעבודה

פיטורי עובדת בהריון – עילה לתביעה

אחד הסוגים המקוממים ביותר של אפליה בעבודה הוא פיטורי עובדת בהריון. מדובר באפליה על רקע מגדרי האסורה על פי חוק, והפוגעת בזכויותיהן של נשים כעובדות רק כדי להימנע מלתת להן את זכותן על פי חוק לחופשת לידה.

במקרה שבו את סבורה כי פוטרת בשל היותך בהריון, כדאי לך לשקול להגיש תביעה לבית הדין לעבודה. עו"ד אורנה שמריהו תשמח לעמוד לשירותך ולדאוג לכך שהצדק ייעשה – ושתקבלי את כל הזכויות המגיעות לך ולא תופלי בשל היותך אישה.

כעורכת דין מהמובילים בתחום משפט העבודה בישראל, עו"ד שמריהו רואה בהגנה על זכויות נשים שליחות משמעותית במיוחד ותיאבק בכל ניסיון להתעמר בעובדת רק בשל היותה אישה. משרד העו"ד העצמאי שהיא מנהלת מעניק כבר למעלה מעשור מענה מקצועי, מסור ואדיב למעסיקים ולעובדים. בנוסף לכך, היא מעניקה ייעוץ משפטי שוטף לארגונים וחברות בסקטור הציבורי והפרטי כאחד וחברה בוועדה לדיני עבודה בלשכת עורכי הדין בישראל.

התייעצי עוד היום עם אחת מהמשפטניות המבריקות בארץ בתחום דיני העבודה – ותקבלי את הייצוג המגיע לך. כי בכל הנוגע לזכויותייך, אין שום סיבה בעולם שתתפשרי על פחות מהטוב ביותר.

התעמרות בעבודה – זה לא ייגמר אם לא תתבע

אם אתה סובל מיחס משפיל, מבזה או פוגעני במקום העבודה – החדשות הטובות הן שאתה לא לבד. עובדות ועובדים רבים בישראל סובלים מדי יום מפגיעה בזכויותיהם כעובדים וחמור מכך, בכבוד האדם שלהם. התעמרות בעבודה היא סוג מכוער במיוחד של פגיעה בזכויות העובד – ועל אף שבדרך כלל הקורבן להתנהגות כזו מצד מעסיק חש בושה, אשמה ושיתוק, אסור להיכנע לתחושות הללו וחשוב לעמוד על מה שמגיע לכם.

כאחת מעורכות הדין המובילות בישראל בתחום דיני העבודה, עו"ד אורנה שמריהו תעמוד לצידך ותוודא שזכויותיך כעובד וכאדם לא ייפגעו. במידת הצורך, היא תמליץ לך להגיש תביעה לבית הדין לעבודה ותלווה אותך באופן אדיב, מקצועי ומסור לאורך כל הדרך על מנת להבטיח שזכויותיך תישמרנה. 

הייעוץ המשפטי הטוב ביותר הקיים בתחום

הודות לידע המקצועי הבלתי נדלה של עו"ד אורנה שמריהו, לצד ניסיונה העשיר כעורכת דין וכחשבת שכר בכירה, היא הגורם המקצועי המומלץ ביותר למתן ייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בתחום דיני העבודה בישראל כיום.

בקרו באתר האינטרנט של משרד עורכי הדין של עו"ד שמריהו, מלאו את פרטיכם ונשמח ליצור איתכם קשר. לחלופין, התקשרו אלינו למספר הטלפון: 09-7796900. נשמח לעמוד לצידכם לאורך כל הדרך.

5 / 5. 46

שיתוף:
דילוג לתוכן