facebook image

עורך דין דיני עבודה מומלץ

תביעות עבודה, מטעם עובדים או מעסיקים, הם לא דבר נדיר במחוזותינו. אך למרות כך, לא כולם מודעים לזכויותיהם ולמה שמגיע להם על פי חוק. עולם דיני העבודה הינו מורכב ולכן, אם אתם חשים כי ישנה פגיעה בזכויותיכם במקום העבודה, מומלץ לפנות לשירותיו של עורך דין דיני עבודה מומלץ. עורך דין מקצועי ומנוסה, לא רק יסייע לכם לממש את זכויותיכם, אלא גם לשמור עם יחסים תקינים עם המעסיק שלכם.

באילו נושאים מתמחה עורך דין דיני עבודה- מתי כדאי לפנות?

ישנם סוגים רבים של עורכי דין המתעסקים ומתמחים בתחומי משפט שונים. בחיפוש אחר עורך דין שיסייע לכם בסוגיה בעולם המורכב של דיני העבודה, כדאי לוודא כי הוא בקיא ומתמחה בסוגיה הספציפית שבגינה אתם זקוקים לשרותיו. כך למעשה תוכלו להבטיח את השירות המקצועי ביותר, שישרת את האינטרסים ואת הזכויות המגיעות לכם בצורה המיטבית.

עולם דיני העבודה הוא רחב, ועל כן ניתן להשתמש בשירותיו של עורך דין דיני עבודה בסוגיות משפטיות רבות. עורך דין שמתמחה בדיני עבודה עוסק בסוגיות משפטיות הכוללות את חובותיהם ואת זכויותיהם הן של המעסיק והן של העובד. בין היתר, הוא עוסק בכל הנוגע להסדרת יחסים בין העובד למעסיק וייצוג משפטי למעסיקים, חברות וארגונים.

בין הסוגיות בהן עוסק עורך דין דיני העבודה הם: פיצויי פיטורין שלא כחוק (למשל, פיטורי עובדת בהריון), ייצוג עובדים בבית הדין לעבודה, זכויות עובדים בנוגע לתנאי מקום עבודתם, הטרדה מינית בעבודה, ליווי בשיחת שימוע לעובד לפני פיטורין, ותביעות בנושא התעמרות בעבודה.

מדוע לפנות לעו"ד לדיני עבודה?

אנו משקיעים את מרבית שעות ימינו, במקום עבודה תוך הנחה כי לרשותנו עומדים זכויות משפטיות וסוציאליות שבעת הצורך יגנו עלינו. ישנם מקרים רבים בהם אנשים אינם מודעים לחוקי העבודה ולזכויות המגיעות להם במקרה של הטרדה מינית\ התעמרות העבודה, הלנת שכר או פיטורין, הפרשת כספי פנסיה מטעם המעסיק ועוד. כפי שכבר הזכרנו, עולם דיני העבודה אומנם מורכב, אך כאשר החוק עומד לצידכם אין צורך לעבור את התהליך המשפטי והבירוקרטי לבד אל מול המעסיק.  

עורך דין שזהו תחום התמחותו, ובאמתחתו ניסיון בסוגיות משפטיות מאין אלה, יכול לסייע לכם להבין האם יש עילה ממשית לתביעה, לאמוד את הנזק הכספי הנגרם לכם, ולייעץ וללוות בכל שלבי התהליך, כך שתקבלו את מלוא הזכויות המגיעות לכם.

איך למצוא את עורך דין דיני עבודה מומלץ?

בעת חיפושכם אחר עורך דין דיני עבודה מומלץ, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, כמו בעת חיפוש כל איש מקצוע, הינה המלצה מחבר או לקוח עבר שנעזר בשרותיו של אותו עורך דין. לאחר שקיבלתם המלצה וחוויה אישית, תוכלו לחפש אחר אותו עורך דין באינטרנט לעשות שיחת טלפון ואף לתאם פגישה.

כאשר אתם מחפשים אחר עורך דין, בררו מהו תחום ההתמחות שלו, ומהו הוותק של משרד עורכי הדין בסוגיה המשפטית שלכם. סוגיות בעולם דיני העבודה עלולות להיות רגישות ומצריכות טיפול רגיש ואכפתי, על כן, הבחינו אם אתם מרגישים בנוח אם העורך דין כאדם והאם הוא נותן לכם תחושת בטחון ואמינות.

בתהליך חיפוש אחר עורך דין דיני עבודה מומלץ? פנו אלינו לתאום פגישה

כאמור, בחירת עורך דין מתאים עלולה להיות ההבדל בין זכייה בתביעה או הפסד בה. על כן, חשוב לתת את תשומת הלב הראויה בבחירת עורך דין הישרת כיאות את מטרתכם ואת זכויותיכם אל מול המעסיק ובית המשפט.

עו"ד דיני עבודה הכי טובים, אורנה שמריהו בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום דיני העבודה. משרדה, נותן שירות משפטי הן למעסיקים והן לעובדים בכל הסוגיות הקשורות לעולם דיני העבודה במקצועיות, אכפתיות והרגישות המרביים. רוצים לשמוע עוד? פנו אלינו לתרום פגישת היכרות.

0 / 5. 0

שיתוף:
דילוג לתוכן