facebook image

משרד עורכי הדין אורנה שמריהו נבחר לרשימה המכובדת של 100 משרדי העורכי דין המובילים בישראל

לאחר שנים של עשייה והשקעה בתחום הדיני עבודה בישראל, הגיעה ההוקרה המבורכת מהגוף הבחינת עסקים הגדול בישראל, דן אנד בראדסטריט, משרד עורכי הדין אורנה שמריהו נבחר לרשימה המכובדת של 100 משרדי העורכי דין המובילים בישראל.

הבחירה ברשימה מכובדת זו אינה רק סימן להכרה במקצועיות, אלא גם תעודת כבוד לשירות האיכותי והאנושי שמשרדנו מספק ללקוחותיו. במשך השנים, התמקדנו בליווי עובדים ומעסיקים כאחד, במגוון רחב של סוגיות הנוגעות לדיני עבודה, כולל זכויות עובדים, התמודדות עם פיטורין, שוויון בעבודה ועוד.

השירות האישי, המקצועיות הגבוהה והתמסרות לענייני הלקוחות הביאו אותנו לקבלת ההוקרה היוקרתית הזו.

כל אחד מהצוות יודע שההצלחה של משרדנו מבוססת על התחייבות לאתיקה מקצועית, לשקיפות ולהגינות – ערכים אשר הנחו אותנו מיום הקמתו של משרדנו. אנו מבטיחים להמשיך ולפעול תחת אותם עקרונות, תוך שמירה על רמה גבוהה של שירות ומקצועיות, כדי להבטיח את מיטב התוצאות ללקוחותינו.

בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות לכל הלקוחות שבחרו בנו והאמינו ביכולתנו לייצג אותם במקצועיות ובמסירות. הבחירה בנו היא הכרה במחויבות שלנו לספק שירות מעולה ומקצועי, אך יותר מכך, היא מחויבות מחודשת להמשיך ולעזור לכל אחד מלקוחותינו להשיג את הזכויות המלאות להן הם ראויים.

אנו מסתכלים קדימה להמשך העבודה הקשה, לאתגרים חדשים ולהזדמנויות להמשיך ולתרום לחברה הישראלית. תודה על התמיכה, האמון והאהבה שזכינו להם עד כה. יחד, נמשיך להוביל ולהגשים שינויים חיוביים בתחום דיני העבודה בישראל.

משרד עורכי הדין אורנה שמריהו נבחר לרשימה המכובדת של 100 משרדי העורכי דין המובילים בישראל.

שתף עמוד:
שיתוף:
דילוג לתוכן